Regulamin opinii

Regulamin przedstawiający zasady i proces, w jaki sklep www.krolestwobajek.pl pozyskuje opinie dotyczące swoich Produktów i Obsługi Klienta.

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy opinii o Produktach i o Obsłudze Klienta sklepu www.krolestwobajek.pl, czyli Agata Masełko-Sokół, prowadząca działalność nierejestrowaną pod adresem ul. Pszczela 3, 43-267 Suszec
  2. Opinie zbieramy nieodpłatnie lub w zamian za zniżkę na kolejne zakupy.
  3. Opinie zbieramy w następujący sposób:
    1. Od Klientów, którzy dokonali zakupów w sklepie www.krolestwobajek.pl – w ramach sekwencji po zakupie wysyłamy do nich email z prośbą o wystawienie opinii o zakupionym produkcie,
    2. Udostępniamy w naszych mediach społecznościowych zanonimizowane opinie zamieszczone przez Klientów na ich własnych profilach w mediach społecznościowych lub w wiadomości prywatnej napisanej za pośrednictwem Messengera.
  4. Ponadto niektórzy Klienci umieszczają swoje opinie w naszych mediach społecznościowych: https://www.facebook.com/krolestwobajekplhttps://www.instagram.com/krolestwobajek, pisząc je w komentarzach. 
  5. Opinie od Klientów są zamieszczone na stronie www.krolestwobajek.pl oraz na stronach z ofertami określonych produktów.
  6. Opinie umieszczamy także w naszych mediach społecznościowych: https://www.facebook.com/krolestwobajekpl, https://www.instagram.com/krolestwobajek w formie video, postów lub relacji wyróżnionych. 
  7. Opinie są zbierane od realnych i potwierdzonych Klientów.
  8. Nie wszystkie opinie, które są nam przekazane, są przez nas publikowane.
  9. Nie publikujemy opinii, które budzą nasze zastrzeżenia co do ich autentyczności lub zawierają treści obraźliwe, naruszające dobre obyczaje. 
  10. Jeżeli masz zastrzeżenia co do autentyczności którejkolwiek z zamieszczonych przez nas opinii – zgłoś to na adres: kontakt@krolestwobajek.pl, byśmy mogli to zweryfikować. 

Zasady te są aktualne od dnia 01.03.2024 r.

Brak poprzednich wersji.

Shopping Cart