Regulamin przedstawiający zasady i proces, w jaki sklep www.krolestwobajek.pl pozyskuje opinie dotyczące swoich Produktów i Obsługi Klienta.
- Niniejszy Regulamin dotyczy opinii o Produktach i o Obsłudze Klienta sklepu www.krolestwobajek.pl, czyli Agata Masełko-Sokół, prowadząca działalność nierejestrowaną pod adresem ul. Pszczela 3, 43-267 Suszec
- Opinie zbieramy nieodpłatnie lub w zamian za zniżkę na kolejne zakupy.
- Opinie zbieramy w następujący sposób:
- Od Klientów, którzy dokonali zakupów w sklepie www.krolestwobajek.pl – w ramach sekwencji po zakupie wysyłamy do nich email z prośbą o wystawienie opinii o zakupionym produkcie,
- Udostępniamy w naszych mediach społecznościowych zanonimizowane opinie zamieszczone przez Klientów na ich własnych profilach w mediach społecznościowych lub w wiadomości prywatnej napisanej za pośrednictwem Messengera.
- Ponadto niektórzy Klienci umieszczają swoje opinie w naszych mediach społecznościowych: https://www.facebook.com/krolestwobajekpl, https://www.instagram.com/krolestwobajek, pisząc je w komentarzach.
- Opinie od Klientów są zamieszczone na stronie www.krolestwobajek.pl oraz na stronach z ofertami określonych produktów.
- Opinie umieszczamy także w naszych mediach społecznościowych: https://www.facebook.com/krolestwobajekpl, https://www.instagram.com/krolestwobajek w formie video, postów lub relacji wyróżnionych.
- Opinie są zbierane od realnych i potwierdzonych Klientów.
- Nie wszystkie opinie, które są nam przekazane, są przez nas publikowane.
- Nie publikujemy opinii, które budzą nasze zastrzeżenia co do ich autentyczności lub zawierają treści obraźliwe, naruszające dobre obyczaje.
- Jeżeli masz zastrzeżenia co do autentyczności którejkolwiek z zamieszczonych przez nas opinii – zgłoś to na adres: kontakt@krolestwobajek.pl, byśmy mogli to zweryfikować.
Zasady te są aktualne od dnia 01.03.2024 r.
Brak poprzednich wersji.